Üzüntümü kelimelere nasıl dökeceğimi bilmiyorum. Riskli gebeliktim kanama alanım vardı yatıyordum sürekli ve düzelmişti aslında. Kanama alanı kalmamıştı bebek iyiydi. Sadece bir hafta sonra gece birden bardaktan boşalır gibi suyum geldi. Amniyon sıvısı tamamen bitmiş, bebeğimin kalp atışları zayıflamış. Bu şekilde muhtemelen bebeği kaybedeceğimizi bir ihtimal yaşasa bile erken doğacağını, akciğerlerinin gelişmeyeceğini, gözlerinde sıkıntı olacağını söylediler. Bütün doktorlar gebeliği sonlandırmayı önerdiler. İlaçla sonladırma uygunmuş. Nasıl oluyor bu bilen var mı acaba?