Gelmiyordu bekliyorduk ama yok canı ne zaman isterse o zaman gelecekmiş sizde durumlar nasıl
Nerican 38 bitiyor kasiklarda cok kötü agri var yürümek bile zulüm artik :(
Nerican 39+2 nisanim geldi düzensiz sancım var ama küçük hanım gelmiyor 😅
NeseY 41+1 den 🫡