Hume Merhaba arkadaşlar 4 ay önce düşük yaptım adetime 5 gün var ama 2 haftadır mide bulantısı, bel agrısı,baş agrısı, yorgunluk ve kramplar oluyor acaba hamile olabilirmiyim? Hamile kaldıgınızda bu belirtiler oluyomuydu????
Yldzlh Hume ben 5. Haftamda öğrendim onu test sonucu adet geciktiği için 8. Haftamda sadece bulantı oldu 12. Hafta dayım kasık ağrılarım yeni başladı.. 🎈
Kumral60 Hume bu kadar erken belirti olmasi imkansiz canim yumurtlama zamanina denk geliyor o gunlerde de boyle seyler oluyor adet gunun test yaparsan kesin sonuc cikar insallah hamilesindir guzel haberlerini aliriz.
Sevilmesebebi Mide bulantı vardı canım ama diğerleri yoktu kanda sonuç çıkabilir bi tahlil yaptır bence
Hume Test yapmaya korkuyom 3 senedir istiyoruz negatif sonuç almaktan korkuyom neyse adetimi beklıyım en iyisi herseyini hayırlısı 🙏
Bittersweet Hume mide bulantosi o kadar erken baslamiyor. Bas donmesi, kasıklarda tek tarafta batma bel agrisi oluyordu ama, adet belirtileri vardi tamamen goguslerde hassasiyet adet agrisi gibi agrilar vs