Sheb05-B Merhaba kizlar. Dogumdan sonra muayeneye gitmek gerekirmi?kimler gitti ya da gitmedi. Bi sorun oldumu?
melike098 Sheb05-B ilk dogumumda doktor gel dedi mi hic hatirlamiyorum gitmedim bi sıkıntı olmamıştı ama bunda gel 10 gun sonra dedi bende gitmek istemiyorum alttan bakmalarindan hic hoslanmiyorum
Hizligonzales Sheb05-B ben gitmemistim kirkin cikinca gel dedi am abi sıkıntı hissetmedigim icin gitmedim aylar sonra gittim adet sorunundan dolayi cok sukur hicbir sikintimda yoktu rahimde falan
Bir_prens_annesiiiii Sheb05-B bana doğumdan 1 hafta sonra acile 1 ay sonra polikinliğe gel muayene ol dedi ben ikisine de gittim ama hala iyileşmedim doğum yapalı 1 ay 13 gün oldu
Kukulikukuli12 Sheb05-B ben dikişleirm düşüp kendimi psikolojik olarak iyi hissedince gittim. Dogumdan 10 gün sonra cagırmıslardı ben 28 gün sonra gittim 🤭 Bence gidilmesi gerekli.
mylittlebabym Gün dikiş ve rahim toparlanması kontrolü yapılıyor, 40 gün sonrada smear testi alınıyor ve rahim ağzı kanseri taramasına gidiyor. Önemsiz ya da isteğe bağlı bir şey değil elbette muayeneye gidilmeli.
Sheb05-B Hizligonzales rahatsiz oluyorum alttan bakmalarindan. 10 gunumde gittim. Simdi 40 gun ama tam iyilesmedim
Sheb05-B Kukulikukuli12 40 gun bende ama hala kanamam var ve ilişkiden çox korkuyorum😬psikolojik bi durum galiba
melike098 Sheb05-B alttan baktilar demi hic sevmiyorum onu ya gitmeyi istemiyorum esim git diye israr ediyor belki bi sorun olur diye korkuyor dikişimde falan
Hizligonzales Sheb05-B bende cok rahatsiz oluyorum hatta dogumdan sonra resmen psikolojik olarak etki kaldı bi sure esim bile vucuduma dokunsa sanki tum mahremiyetimi yok ediyormus gibi geliodu
Dark Sheb05-B gitmeniz daha iyi olacaktır, karından bakmalarını isteyebilirsiniz benim karından bakildi