Bugün 40+0 olduk kızlar. Doktorum bayram dolayısıyla hastanede olamayacağı için 24 ü pazartesi ye yatış için randevu vermişti. Dün geceden beri hafif sancılarım var. İnşallah oglusum yarına kadar bekler 😂 Allahım isteyen herkese nasip etsin. Bekleyenlere de sağlıkla kucaklarına almak nasip olsun 🙏🏼 Bize dua ederseniz çok sevinirim… Doğum hikayemide yazıcam inşallah 🫶🏻