Alyamomm kızlar yanılma payı var mı ilk idrarla yaptım testi ama artık umudum kalmadı mfk takviyeleri kullanmıştım bu ay işe yaramadı galiba
BurcuArya35 Alyamomm merhabalar reglinizin geçmesini bekleyin daha sağlıklı olur gönlünüze göre olsun inşallah
myangelson Alyamomm test negatif ama bilemezsin belki geç yumurtlama vs oldu geç döllenme olacak o yüzden adet gecikmesini bekle test için 🌸
Esram_lina Alyamomm canım benim de böyleydi adetimden 1 gğn önce negatif çıktı 4 gğn gecikmeyle sonrası yapınca pozitife döndü
BurcuArya35 Alyamomm şuan için negatif görünüyor canm ama sabırla bekle zamani gelince bebeğin gelecektir 🥰 birde erken ogrencince kimyasal vs yaşanırsa insan önce son sevinip ardından cok üzülüyor o nedenle regli 5-6 gün geçince tekrarla canm☺️
Alyamomm BurcuArya35 2 yıldır umutla bekliyorum doktorlar bı sorunumuz olmadığını soyluyo ama var ki bu kadar zamandır gebe kalamadim
nino033 Alyamomm biz kadınların en büyük hatası erken gebelik testi ben o hatayı o kadar çok yaptım ki hamileligimi o yüzden çok geç öğrendim yani adet olmadan 10 gün önceden başladım test yapmaya hergun hergun test yapıyordum adetim geçti yine negatif adetim geçtikten 20 gün sonra hamile olduğumu öğrendim tesadufen cunku o kadar test yapip o kadar cok negatif görmüştüm ki biraz sabretmek lazım
yesillimonn Alyamomm Umutlandırmak istemem cnm ama bence yarin tekrar bi erken gebelik testi yap bana hayalet bir çizgi var gibi geldi.
BurcuArya35 Alyamomm inşallah sağlıkla olur kafaniza takmayın başka bir Dr a gidin olmazsa belki farklı bir bakış açısıyla tedavi uygularlar
Merve-dmr Merhaba herkeste değişiklik göstere biliyor benim lekelenmem olmuştu şüphelenip test yapmıştım pozitif verdi 2,5 haftalıktı çok erken öğrendim ve lekelenmelerimde devam ediyor şuan 6 haftalık hamileyim
kalorisizpatates Alyamomm merhaba benimki de 26 Nisan ama testte negatif çıktı birüsürü de yaptım çıkmadı herkesin vücudu Farklı demek ki canını sıkma adet geçerse deneriz bide