anneoluyorm_ Kızlar kaçıncı haftadan sonra alttan Muayene ediyor alttan bakıyorlar 🤦♀️ her gidişimde panik oluyorum alttan bakar diye
Puhu_ishak anneoluyorm_ ilerlemiş gebelik haftasından bahsediyorsaniz 36 itibari ile sancı varsa bakma ihtimalleri var ama genelde doğuma kadar bakmıyorlar devlet Hastanesi’nde. Benim 31+1 de erken doğum riskim olustu alttan muayene yapmadılar ama rahim ağzı uzunlugu için 2 gün alttan ultrason yaptılar tedirgin olacak bir şey yok sakin olun ne kadar gerginlik o kadar kasma ve acı olur sakin kalırsanız hiç bişi hissetmezsiniz 🌸🥰
Mustafayigitvebeytugannesi anneoluyorm_ canım eğer sancin flan varsa 30 haftalıkta olsan alttan bakiyolar acilman flan var mı diye. Benim sancim vardı Nst de sancı cikiyodu erken doğum riskim vardı 30 haftadan sonra devamlı baktı acilmam varmı diye 2 cm acilmam flan vardı sonra 3 oldu sonra 4 cm açılma oldu beni yatırdılar 36 haftalık doğum yaptım.
Bet1 anneoluyorm_ her hafta bakılabilir bir şey bu durumuna bağlı canım. İlk haftalarda görmek için bakar ileriki haftalarda sancı varsa bakar. Bende servikal kısalık var onu ölçmek için genelde hep bakılıyor en son 24. Haftamda bakıldı mesela salı günü 28 olucam o zaman da bakılır. 18. Haftadan beri kasılma ve sancılarım var nstye giriyorum hep o yüzden bakılıyor hep açıklık falan olmasın diye
myangelson anneoluyorm_ senin durumuna bağlı herşey yolundaysa hep karından bakardı doktorum ama 20. Haftamda detaylı ultrasonda rahim boyunda kısalma farketti ve benim nişanım gelmişti o yüzden vajinal muayene etti sonrasında serklaj falan yapıldı bana çoğu zaman sancım olduğu zaman alttan muayene ile bakardı
nermineehmedli Ben 8 haftalık hamileyim. 2 defa ultrason oldum. 2dede alttan bakıldı. Korkmayın hiçbirşey olmuyor
Stella55 Benim sadece kese ilk aşamada görünmedi karından, o zaman alttan bakıldı 5. Haftada. Şu an 16. Haftadayım bir kere bile alttan bakılmadı
handeserdes anneoluyorm_ yanlış hatırlamıyorsam 14-15 haftaya kadar alttan muayene oldum. sonra karından bakmaya başladı doktorum.
Tugcekivrak anneoluyorm_ Canım 37 den sonra çatı muayenesi yapılıyor ondan önce yapılırsa ya sancın vardır ya kasılman vs. yoksa onun haricinde bakmıyorlar 🥰