Kızlar herkese merhaba ben happykidse geceli 6 gün oldu. Sizinle sadece başıma gelen durumu paylaşmak istiyorum ben yandım siz yanmayin. Normal doğum yaptım sadece 1 dikisim var eve geldiğim günden beri 5 dk bir ped değiştiriyorum çünkü içim çürümüş gibi kokuyor psikolojim bozuldu günde 3 defa duş alıyorum lanet olası koku gitmiyor canım çok yanıyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum neyse bu akşam yine bi ayna yardımı ile bakayım dedim birde ne görsem kocaman bir tampon beynimden vuruldum çektiğim acıya mi yanayım psikolojimin bozulduğuna mi yanayım 6 günden beri duruyor içimde enfeksiyon yapma riski çok yüksek bebeğime etki edebilme ihtimali olmasına mı yanayım demem o ki çok dikkat edin
@adm @aliqaan @adm lütfen başlığı sabitlesin herkese yardımcı olmak isterim