Merveer96 Kızlar 15 haftama gireceğim ama aşırı derecede gögüslerimde büyüme var bunun için kullandığınız özel bir sutyen vs var mı? Zaten gebelikten dolayı belim ağrıyor bir de gögüslerden dolayı daha çok ağrımaya başladı
piiremsesinannesiii Merveer96 sanırım 6 aydır sütyen takmıyorum 🤮 ilk aylarda taktım doğumuma çok az kaldı hala takamıyırum sürekli üzerimde aşırı bol salaş birşey giyiyorum ki olmadığı anlaşılmasın ara ara da emzirme sütyeni takıyorum ama yine rahat edemiyorum sonrasında da böyle takmak istemeyecek mişim gibi hissediyorum moralim bozuluyor
Tiiffany Merveer96 Gebeliklerimde sütyen takmıyorum acıkcası. Dısarı cıkarsam ancak büyük beden 1-2 tane almıstım onları kullanıyorum. 1-2 tanede bistüyerim var ama rahat edemiyorum sanırım gebeliğinde cogu herkes bu sekilde takmıyor Dogum sonrasıda bu sekilde alısıyoruz biraz rahatlıga e yazda geliyor. :) daha sonradan vucud yerine oturunca kullanmaya baslıyoruz
Zehra_25x Ben uzun suredir sutyen kullanmiyorum bustiyer daha rahat geliyor sutyen biyerdn sonra sıkıyo