İyi bayramlar öncelıkle 🌸31. Haftadaym 3.aydan beri omega3 ve kalsym-magnezym tableti kullanıyorum .Son 1.5 aydırda tahlil sonucuma göre bunlara demir hapı ve d vitamını damla eklendi hala hepsi devam edıyor.Demir ilacı ıctıkten bi süre sonra halsızlesıyorum baya gozum kararıyo bi süre yatınca geçiyor kabızlıkta yaptı.Dr gecen kontrolde devam hepsi dedı bu hafta tekrar gittğmde sorcam cekınerek ve tıksınerek ıcıyorum artık 🤦🏻♀️bu haftalarda siz neler kullanıyorsunuz kızlar