9.30 da bel agrım vardı uyudum bıraz 11.30 da kısık agrısı ile uyandım ve ince ince ağrıyordu belim de ağrıyordu sımdı agrı bıraz gectı doğum sancısı mıydı acaba doğum sancısı nsl olur bırde ishal olmuşum onun ağrısı mı doğum sancısı mı ayırt edemedım 38+2 haftalıgım