Karaca-a İkili tarama sonucum çıktı ama doktora henüz gitmedik 10 gün sonra gel dedi sizlerde ikili tarama yapıp sonucunu alan var mi veya sonucu yorumlucak var mı aranızda
bebegimmm60 Karaca-a benim de sonucum çıktı canım zaten düşük risk yazıyor direkt sonuçların yanında e nabızdan mı baktın sonucuna yoksa elinde grafik olarak sonuç var mı çünkü e nabızdan hiçbir şey anlaşılmıyor
AsyaCngz55 Karaca-a ben Salı günü alacağım sonuçlarını görümcem hemşire ona gönderdim e-devletten sorun yok güzel dedi. Salı günü de doktor yorumlar
Karaca-a Dark görsel ekliyemiyorum ama yazayım e nabızdan baktım PAPP-A ikili 1.16 çıktı Serbest beta hcg ikili 47.7 çıktı