Hasretzeynep Kızlar bugün doktora gittim. 34 haftalık hamileyim bugün doktor suyunun fazla olduğunu ve doğum pozisyonu aldığını söyledi alttan muayne etti baskı uyguluyor dedi sonra nts ye bağladı hafif sancim çıktı adet ağrısı gibi sancim vardı bugün suan iyi ama sadece karnım sertleşiyor. Sizde de böyle oldu mu.
Busratye Hasretzeynep banada o haftalarda suyun fazla demişti ama diğer şeyler bende olmadı şimdi 39 oşdum su normale dönmüş dedi
Seydanur Benim suyum da fazla 31 haftaligim..bilmiyorum ne olur ..şeker de çıkmadı ama kendiliğinden fazla.. bana da erken doğum olabilir dedi .. 35 haftayı bi görmedim valla çok Umruna gelmez artık doğurmak en azın dan Kuvezde kalmaz zayıf doğar az onuda ne yapalim
Hasretzeynep Seydanur kuzu benim fındık biraz hızlı kilo alıyor birde uzun bakalım ne olacak bana erken doğum riskin falan var demedi ama