Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim uygulama 10+2 gösteriyor normal mi ? İkincisi ise bir sonraki randevum 10 Mayıs Dr 2 li tarama yapalım dedi bende fetal istiyorum dedim. Tamam sen araştır hangisini istiyorsan onu yapalım dedi acaba riskli bir durum mı gördü sizce hangisini yaptırayım ikisi farklı mı aynı mı acil yardımmmmmm lütfen 🙏🏻🙏🏻