Merhaba kızlar. Benim üçüncü gebeliğim ilk ikisi kızdı ve aşırı bulantılı geçirdim hamileliğimi şuan üçüncüye hamileyim ve aynı bulantılar bu gebeliğimde de var. İki kızım var bir de erkek olsa çok iyi olur diyorum (tabi yeterki sağlıklı olsun cinsiyet çok ta önemli değil ) benim durumumda olup cinsiyet değişikliği yaşayan var mı??