Mervealya188 kuzum bana da oluyordu bazen karnımın köşe kısımlarında çoğunlukla belli başlı sabit noktalarda sanki açık bir yara varmış da o yara ağrıyormuş gibi ağrı olurdu ama deneyimlediğim kadarıyla kas ya da bağ doku ağrısı o. Yani rahmi tutan bağ dokular var ya onlar aşırı gerilince bazen ağrı yapabiliyor. Ani hareket yapmamaya dikkat et ben ovalayınca hafiflerdi ağrısı bir süre sonra kendiliğinden geçer o.