Sbnmkls bence daha ilk hamile olduğunuzu öğrendiğinizde gitmeliydiniz. ben hamile kaldıktan sonra tsh yani tiroid değerlerim tepe taklak olmuştu hemen tiroid takviyesine başladım biliyorsunuzdur bebeğin beyin gelişimi için çok önemli bu hormon. ya da folik asit kullanmanız gerekiyor. hiç olmasa doktorunuz bi görürdü 1 haftadır gitmeden beklemişsiniz artık beklemeyin bence zaten keseyi çok rahat görürsünüz