Dra21 14 haftalık gebeyim karnım büyük değil karnımı kapının kulpuna çarptım biraz sivriydi kızlar birşey olur mu bebek etkilenir mi doktora gitme durumumda yok memleketteyim
bebeklerimveben_ Dra21 kuzum o amiyom sıvısı ile korunuyor ben musluğa çarpmıştım kocaman karnımı ve morarmıştı doktoru aramıştım hiç bişey olmaz o 7 kat içerde demişti hareketleri takip et demişti cidden olmadı da çok şükğr
kevserky Dra21 sanmam canım olmaz. Benimde ilk haftalarda kedim karnıma konan sineği yakalamak istedi ve karnıma vurdu . Ama bir şey olmaz o kadardan ağrın sızın yoksa korkma
Dra21 bebeklerimveben_ keşke hareketleri hissedebilseydim bende takip edebilirdim böyle endişeleniyorum canım
oznuuraslan Yok canım bişey olmaz ben 28 haftalığım geçenlerde oğlum karnımın üstüne düştü çok korktuk sonraki gün doktora gittim, doktor bişey olmaz korkma amniyon sıvısı onu koruyor dedi. Ki düşme çok sert olan bişey kapı kolu bişey değil
Dra21 oznuuraslan inşallah canım bu hafta komtrol randevum vardı perşembe gibi falan onu beklerim artık
Dra21 Zehra_25x kasıklarıma denk gelmedi bende dediğiniz gibi düşündüm ilk sonra endişe yaptım göbek deliği çizgimin oralardı