ezgermshn Aysenur_61 son adet tarihini asla unutma, kadın doğum doktorun, perinatolog, sağlık ocağı ebesi yani hangi doktora gidersen bu tarihi soracaklar sana 😊
Aysenur_61 GokceMom_ Doktorum bana iki hafta geriden diyor bende adet başlangıcı olduğunu biliyorum sizler gibi herkes diyor bebekte bir sıkıntı yok gelişiminde 12+6 dan gidiyorum hamile kaldığım tarihe göre adete göre hesapladım 15+6 arada kaldım doktorum hafta demiyor birde iki hafta önce sordum 2 bucuk aylıksın dedi
EdaBozan Aysenur_61 bak burda dediği sey benim anladıgım kadarıyla bebek su an 15 haftalıksa 12 haftalık büyümüş demek istiyo ama bu o kadar önemli değil aslında iki gün sağlıklı bişeyler ye hemen dengeliyor
Aysenur_61 ezgermshn biliyorum söyledim oda hesapladı kaldığım tarihi ama haftamı eksik söylüyor işte
ezgermshn Aysenur_61 Anladım, bana da ilk zamanlar 2 hafta geriden söylüyordu şimdi son adet tarihine göre gidiyor kontrollerimiz belki sizinde düzene girer
Aysenur_61 ezgermshn evet yaptırdım temiz çıktı sonuç sorun yok dedi doktor sonuçlara göre sen yaptırdın mı peki 😅😊
ezgermshn Aysenur_61 süper biz detayliya da girdik 23.haftadayiz cok sukur saglikli💃 saglikla kucagimiza alalim insallah
Aysenur_61 EdaBozan 2 ocak adet başlangıçım bebek ilk gittimde 5 haftalıktı ordan hesapladı 23 ocakda döllenme olmuş ben yurtdışında yaşıyorum Türkiye gibi değil bazı şeyler farklı muayene bile cinsiyet burda 5 ayda söyleniyor 🥹
777gonul_ Aysenur_61 benimde son reglim 19 Şubat son reglden baz alınarak hesapliyorum 9 haftalık hamile olmalıyım ama 5 haftalık hamileyim benim kafamda Karman corman
Aysenur_61 777gonul_ acaba kese başta küçük mü oluyor bebek geliştikce hafta düzeliyor diyorlar inan bende senin gibiyim hangi haftam doğru diye