Kızlar bir akrabam bebeginden kalma kıyafetleri verdi ama baza altında durmaktan bazılarında sararmalar olmuş. Beyazlar sıkıntı değil çamaşır suyuyla falan çıkar da renkliler de var biraz.
Bu ebebeğin baby me leke çıkarıcısını almıştım daha önce.
Bu lekelerin çıkması için nasıl kullanmam lazım?
Bi kovaya su koyup leke çıkarıcı koyup kıyafetleri basıp bir süre bekleyip makineye mi atmam lazım. Makineye tekrar leke çıkarıcı da ekleyeyeim mi deterjanla?