Aleynanur Bir saatten fazla ayakta durunca karnım taş oluyor kasıklarım ve bacaklar dahil ağrıyor fena şekilde belim bacaklarım tutmuyor yatıp kalkarken veya otururken işkence çekiyorum resmen daha 24 haftalık hamileyim iki aya yakındır böyleyim 😒
aydinaleyna61 Aleynanur çarşamba tam 31 haftalık olucam dediğin şeyleri vende yaklaşık 2 aydır çekiyorum 2.gebeliğim bu aşırı zorlanıyorum doktorum normal dedi magnezyum verdi işte o da midemi bulandırıyor sürekli içemiyorum
ezgermshn Aleynanur 23. Haftaya girdim ben de böyleyim özellikle üzerine gidiyorum günde 1 saat yuruyorum ev islerine devam ediyorum iyice hamlamayayim diye bakalim nereye kadar devam edecek. Allah hepimize güç kuvvet versin🙏
Youngplanner Aleynanur bende 26 haftalığım ve fazla ayakta durduğumda karnımın içinde yara varmış gibi acı oluyo dinlenince geçiyo
YaseminCanCicek21 Aleynanur canım senin çok erken başlamış senin bu anlattıklarını şuan ben yaşıyorum 37+4 haftalığım
Aleynanur aydinaleyna61 ilk gebeliğm de son zamanlar da olmuştu bu şikayetler benim sizinde ağırlaştığınız zamanlar normal aslında
Hazan_yeli25 aydinaleyna61 ikinci gebeliklerin geneli ilke göre zor oluyor sanki bnde öyle daha şimdiden çok agirlastim kilo almasamda fzla öyle .ytmak kalkmak çok zor aşırı nefes darlığı yaşıyorum bu haftalarda çok erkn sanki öbür gebeliğim harikaydı noldu bunda anlamıyorum
aydinaleyna61 Aleynanur bilmiyorum ya daha var doğuma ama ağrı girdikçe bir an önce soğursam diyorum. Birde halk arasında yel ağrısı diyorlar sol tarafım kalçamdan ayak parmak ucuma kadar iptal resmen bazen öyle oluyor ki topallıyorum resmen ama sonuç güzel olacak ve bunlar geçecek Allah’ın izniyle
Youngplanner Aleynanur doktoruma sordum o acı sana dinlenmen gerektiğini söylüyor dedi yani hiç de tarzım değil bi işi biririp çıkmak isterim ama el mecbur 5 dk iş yapıp 3 dk oturucaz
elayaz_ Aleynanur korkma yanlız değilsin 😅 ilk hamileliğimde fıkır fıkır gezen her işini kendi yapan spor yüzme yürüyüş yapan benin bu hamileliğinde kılını kımıldatsa ağrısı olucak nerdeyse az bir ayakta kalmayla bacak bel sırt kasık kuyruk sokumu hertürlü ağrıyı çekiyorum sıfır enerjili bir hamilelik 😏
Bercemsu Hazan_yeli25 2.gebelik gerçekten zor ve ağrılı geciyor ve karnında hemen büyüyor ve erkenden agirlasiyorsun hareket zorlanıyor 2.gebelihimde bilmiyorum neden
aydinaleyna61 Hazan_yeli25 benim ilk gebeliğim de çok zordu maalesef bu da öyle tek şansım mide bulantısı hiç yaşamadım neyse sağlıkkı bir şekilde doğsunlarda gerisini bi şekilde çekip aşarız
turkuaz_ Aleynanur evet benimde . Hatta sabah kalktığımda yumuşacık olan karnım akşam yatarken darbuka kıvamına gelıyor
[silindi] Aleynanur 16 haftalık hamileyim çok çok çabuk yoruluyorum sıcağa dayanamıyorum yaşlılar gibi sokağa çıkınca oturacak yer arıyorum
yanlisanlamaama Aleynanur 30.haftadayız 28. Haftadan beri çok yorulunca çok ayakta durunca ya da çok yürüyünce toplanıyor karnım taş gibi oluyor doktorum normal bir durum eğer dinlendiğinde geçmezse magnezyum verebiliriz ağrıların için dedi şükür ki geçiyor dinlenince. Ufak ufak iş yapın mesel ben süpürge açtığımda her odada süpürdükten sonra 10dk mola verip uzanıyorum ya da ütü yaparken 5 parçada bir mola veriyorum 🥲