Zeyneb12 Merhaba kızlar. Çocuğumun velayeti bende ama çocuk yardımı vs babada. Bu durumun babada olması bazı yerlerde karşıma çıkıyor nasıl kendim alabilirim memurlarda nasıl oluyor bilen var mı