Kubra0426 38 haftadayım hatta 38+2 ☺️ bugünden itibaren özellik yapmam gereken bir şey varmı kızlar özellikle şunu yap dediğiniz normal doğum için şimdilik bir sancım gözükmüyor nst de
Cgdm07 Kubra0426 bol bol hareket etmelisiniz açılma olması için abartmadan tabi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
TeacherrMom Kubra0426 gün içinde hiç oturmuyorum nerdeyse iş güç bide oğlumun peşinde koşturmaca isim vs yoksa da yürüyüş egzersiz falan yapıyorum ama geleceği yok bu minnosun 38+4 olduk şuan içimde adeta halay çekiyor
melikekadir13 Kubra0426 perine masajı 🌸 haftanıza göre günde 3 defa her defasında 3 dk diye öneriyorlar. İlk bi kaç gün alışmanız için daha az yapabilirsiniz