Ve tırnağınız ile kaşımamanızı tavsiye ederim, ben kasidim hep yara oldu sonrasında izleri kaldı. Psikolojiniz çok önemli ya ne kadar az takarsanız o kadar çabuk geçiyor. Dar ve sıkacak şeyler giymekten kaçınmanız gerekli. Bol, geniş olması sizi rahatlatır