bsraa16 Denizzomerr 3 ay sonra kaldım ben ilk iki ay korunmadıgımız halde olmadı haziranda 2 senelik evli olcaz
guzelanne01_ Denizzomerr kızım 12 yaşında ilk yıllar emzirdiğim için doğal korunduk 2,5 yaşına kadar sonrasında Yaz hapı denilen doğum kontrol hapıyla haziranda bıraktım hapı hamd olsun eylülde hamile kaldım
1H1Smomyloading Denizzomerr bende ikinci ay da hamile kaldım ama boş gebelik olduğunu öğrendim bayramdan önce
bsraa16 Denizzomerr hamile kaldığım ay reglme yakın karnımda yumurtlama döneminde olan krampların daha değişik hali oldu. Ama anlamadım tabi yumurtlama dönemindeyim sandım. Onun haricinde öğrenene kadar pek belirti yaşamadım. Reglim 4 gün gecikti doktora kan test için gittiğimde 4 haftalık hamile oldugumu öğrendim
Snnaadayi @Denizzomerr korunmayı bıraktım ilk yumurtlama döneminde hamile kaldım 3.gebeligim üçünde de aynı şey oldu
guzelanne01_ Denizzomerr korunmayı bıraktıktan sonra özellikle haptan sonra adet düzensiZliği oluyor ve yumurtlamayı hesaplıyamıyorsun ben 1 sene olmazsa doktora giderim dedim hemde hap içmem vucudum dinlenir dedim ilk reglım geçikti ikincide aynı geçikti 3 reglımda geçikti ben dedim yine geçikmedir ama Allahımın mucizesi gebe olmuşum stres hamileliğin en kötü yanı resmen hamileliği geçiktiriyor
Sedefdinc Ayda olduğu için küçük bir şok geçirmiştim bi 6 ay sürer diye düşünüyordum ama Allah yazar kul oynarmış
tugba04 Denizzomerr Ben ilk oğluma hemen kaldım şuan ikinciyi istiyoruz yine ikinci ayda hamile kaldım ama kimyasaldı ilk ayda kalmama sebebimde yumurtlama zamanını değerlendirememiştik bu üçüncü ayımız bakalım inşallah sağlıklı şekilde nasip olur
Dolphin16 Bende ilk oğluma kaza ile kaldım plansızdı . Şimdi ikinciyi düşünüyorum 2 aydan beri henüz bi gelişme yok. Allah ne zaman nasip ederse ozaman olur diyorum 🤷♀️🤲
Snnaadayi @Denizzomerr uyguluma indirmiştim ordan takip ediliyor bu arada ben spiralle korunuyordum cikarttigim ay hamile kaldım hapın vücutta daha farklı etkileri olabilir onu bilmiyorum
Ayfer33 Denizzomerr biz Ekim 2022 de evlendik Ocak 2023 te. Korunmayı bıraktık. Şubat 2023 te hamile kalmışım. Allah’ım hepinize yaşatsın bu duyguyu 🙏
Daisy0000 Denizzomerr Düşük olasılıklı 2 günde yaptık, olmadı. Yüksek olasılıklı bir günü değerlendirdik o ay oldu
yinehamile Denizzomerr kızımda korunmayı bıraktıktan 1,5 ay sonra hamile kaldım oğlumda ise korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım.
OnlyBaby Yengem 2 sene doğum kontrol kullandı evlenince, bıraktı doktor hemen olmaz dedi o ay hamile kaldı doktorda şokta :)