Bozomota Anady123 bazılarında nöbetçi kadın doğum oluyo genelde büyük hastanelerde var bende birinci günü gittim
Anady123 Aaa gerçekten mi ben bulamam diye gitmedim bulunduğum şehir de 3 tane özel hastane var o zaman ben yarın bir bakayım varsa gideyim