Kızlar selam, 26. Haftada gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Diyet yapıyordum fakat şuan 30. Haftadayım son 3 4 gündür sekerim cok yükseliyor tokluk 190 200 arasında geziyor insülün kullanmam gerekir mi ? Yoksa bebeğin suyu ve kilosu ideal ise diyete devam etsem kontrol edebilir miyim ?