Melike_21 Doktor bana plasentamın aşağıda olduğunu bu haftalarda normal olduğunu yukarı çıkmazsa sezaryen olacağımı söyledi şuan tam 18 haftalığız bebeğim için bir tehlikesi yok değil mi yaşayan var mı böyle bir durumu?