Kizlar ortalama 10dk 11 dk 12 dk arayla karnim sert bi sekilde kasilma yasiyorum.kasilma esnasinda da adet agrisi oluyor.ama sancim her defasinda artmiyor yani normal bildigimiz adet agrisi gibi.sizce dogum sancisi midir.yoksa dogum sancisi saniyesi saniyesine yani tam 10 dk bir mi gelir,ve her defasinda daha da mi sancili olur?