Humeyraeslem1 benim oğlumun da kanaması oldu doktor kontrolünde takviye kvit yapıldı (doğduğunda tek doz şeklinde yapılıyor bazı bebeklerde yeterli olmuyor) pıhtılaşmayı sağlıyor aşı. Sonrasında kanama durdu ama sizin bebekteki gibi pıhtı vardı pıhtı düştü tekrar kanadı tekrar farklı bi doktora gittik sızıntı şeklinde değilse sorun olmaz damla damla olması normal dedi, kanama durmazsa tekrar gel tahlil yaparız dedi şuan pıhtı duruyor tekrar oluştu ama kanama yok. Bazı doktorlar gümüş kalemle yakıyorlarmış, sen yarın götür ama korkma sızıntı şeklinde kanamıyorsa