cansbade Kızlar 12+6 yım çatlak için illa çatlak kremimi kullanılmalı bebe yağı kullanıpta ben hiç çatlamadım diyen varmı birde tatlı badem yağı ve hindistan cevizi yağı çok yazılmıs kullanıpta çatlamayan varmı
bademli_puding cansbade ben almadım çatlak kremi ilk başta aldım bitti bi daha almadım aloe vera jeli bebe yağı kullanıyorum hiç çatlamadım karnımda çok büyüdü 30+3 üm gören son ayımdayım sanıyo öyle büyük karnım 😅
Masal09 cansbade bende bebek yagi kullandım ama 5.ayimda başladım. Hiç catlagim yok. Bol bol su içmek ve o bölgeleri nemli tutmak önemli. İlla çatlak kremi kullanmak gerekmiyor. Bir de insanin yapısına göre değişiyor. Kimisi kullanmasına rağmen çatlıyor kimisinde hiç çatlama olmuyor.
zezecet cansbade önleye bilen bir şey göremedim illaki olacak yani gebeligimin başından beri katron yağı kullanıyorum geçirmese de aşırı olmasına karşı iyi geliyor 21 haftalığız sağlıkla gelsin bebişler🥰♥️
hunilimom cansbade ben bebe yağı kullandım hiç çatlamadim ilk kızımda neler kullandım badem yağları nemlendirici felan ama 16 da çatladım
Serpiltrb Bende bebek yağı kullanıp da hiç çatlamayan birine denk gelmiştim ama sadece bebek yağı ne kadar etki eder bilemiyorum
cansbade Serpiltrb valla bende yetersiz kalıcagını düşündüm geri dönüşü yok çatladıktan sonra en iyi kremide alsak çünkü 🤷🏼♀️
cansbade bademli_puding ikisni aynı andamı sürüyosun yoksa bi gün o bi gün diğeri seklindemi bende baslıyım artık diyorum daha geç olmadan bi fikir sahibi olmak istedim 😊
bademli_puding cansbade ben ikisini aynı anda sürüyorum önce jeli sürüyorum kuruduktan sonra bebe yağını ilk hamileliğimde o kadar çatladım ki bol bol nemlendiriyorum 😂
cansbade Masal09 yapı meselesi olduguna bende inanıyorum. Bu günlerde karnım kasınmaya basladı bir an once onune geçmek istiyorum bakalım insallah olmaz çatlak patlak 🤭
Nilufer_06 Masal09 Masal09 2 hafta önce bende kaşınmaya başladım hatta çok şiddetli kaşıdım da ama çatlama meydana gelmedi henüz 🤭🧿sanırım dedıgınız gıbı biraz da yapısal
Hankub @cansbade başlarda çatlak yağı kullandım. Sonra kakao yağına geçtim. Uzun zamandır kullanıyorum henüz çatlamadım 36.haftadayım. Ama karnım da öyle çok büyük değil. Umarım son haftalarda da çatlamam 🙏🏼
cansbade Hankub benim 3 aylık şimdiden büyük çok kilo alıcam gibime geliyo acilen ne alıcagıma karar verip bişeye baslamam lazım 😳
cansbade bademli_puding ee tecrübeli olunca 😀 jeli ilk defa duydum ya çatlak için kullanıldıgını 🤔 nerden aldın onuda söyle bari bademli puding 😘
Masal09 cansbade kasinmaya başlayınca çatlak oluşumu başlıyormuş. Canım sen böyle durumlarda kaşıma nemlendir hemen orayı. Bir de bol su içmek çok önemli.
bademli_puding cansbade gratisten aldım ya bu yeşil kutulu olan büyükçe bi krem bende formda duydumda baya işe yaradığını düşünüyorum o çatlak kremlerine o kadar para vermeye hiç gerek yok bence
cansbade Masal09 1 litre falan içiyorumdur heralde hiç canım su istemiyo susamıyorum 🥹 biliyorum yanlıs ama içemiyorum ya
cansbade hunilimom yapı meselesi veya şans şansımızı denicez artık ben elimden geleni yapıyımda çatlarsada yapcak bişey yok 🤔
bademli_puding cansbade rica ederim canım bee beauty nin bayada güzel sürdüğünde çok nemlenmiş hissetmiyosun ama iyi geliyor bol bol sür karnın biraz açık kalsın kurusun yoksa kıyafet yapışıyor
hunilimom cansbade yani yapı da çok etki ediyor tabi kilo da aynı şekilde hızlı ve çok kilo alırsan da hemen catliyorsun