Ceydaab 1 düşüğüm oldu kürtajsız düşürdüm 8,9 ay olmadı Doktora gittim 1 yılda olmuş olduğu için evliliğimde klomen ,dupnoston ve folikasit tedavisi yapalım dedi benim değerlerime ve ultrosonla karındanda baktı tabi sonrasında olmazsa ilk 3 ayında eşinde ve sende diğer değerlere tedaviye başlarız dedi ben Ama☺️Kullandığım ay hamile kaldım doktor bile bu ne hız dedi🦦☺️