AngelBaby Merhaba arkadaşlar herkese iyi akşamlar 11. Haftaya giriş yaptım şimdilik poliklinikte muayene oluyorum. Büyük hastanelere kayıt ne zaman olabilirim geçen ay doktor erken dedi
Kumral60 AngelBaby canim hastaneye kayıt derken sanirim muayene ol.mayi soruyorsun.. Istedigin zaman gidebilirsin bastan beri hastaneye gidiyorum ben...
Pinkyy AngelBaby canım istediğin zaman randevu alarak gidip muayene olabilirsin,ben özele gidiyorum ama bir sıkıntı olur diye arada 2 devlet hastanesine randevu alıp muayene oldum böylelikle kayıt ve giriş işlemi yapılmış oldu
Maviii AngelBaby bazı hastaneler için geç bile kalmışsın, mesela ankaradaysan tıp, hacettepe gata 8. haftadan sonra almıyor.. (devlet hastanesi için)
AngelBaby Maviii Sabah aradım görüştüm 3,5-4 aylık arası alıyor Gazi Hastanesi çok şükür geç kalmamışım ayrıca cevabınız için teşekkür ederim ☺️
Maviii AngelBaby bence sabah arayıp bilgi al sanırım orasıda 8. haftadan sonra almıyor yakın arkadaşım doğum yaptı öyle demişti. gerçi özel profa mı gidersin onuda bilmiyorum canım, belki proflar alıyordur. araştırmak lazım 😊