kasık agrım ve mide yanmam bir haftadır var ilk cocuğu dada böyleydi sürekli hasta olucam diye bekledim regl günümde hastalanmayınca ada cayı aldım hatta ama hiç ihtimal vermeyerek test yapıp bir sanıye de çift cizgiyi görmüştüm. Bir haftadır aynı şekilde kasık ağrım var ayrıca mide yapmam ancak erken gebelik testi yaptım negatif regl günüm Nisan 23 testi dün yaptım acaba pozitif olup negatif cıkma sansı olabilir mi yinede