Yakın arkadaşım Uludağ Üniversitesi hastanesinde doğum yaptı, 7 saatlik süreçte özellikle doğumhaneyi arayarak zar zor bilgi alabildik o da azar işiterek. Çok merak ediyorsanız hastanızı arayın gibi bir muamele ile karşılaştık. Arkadaşıma doğum esnasında yaptıkları muamele ise bunun bin misli beteri. Şu an gebeyim korkumdan devlet hastanesine gidemiyorum