2kuzu1anne Merhabalar İzmir tınaz tepe Hastanesi’ne gidip doktorundan memnun kalan var mı acaba.doktor önerisi verirmisiniz
Ao526- 2kuzu1anne Tınaztepe Hastanesinde Can beye gidiyorum. Çok memnunuz. Her soruyu, konuyu, ultrasonu, sonucu, ilacı aklınıza ne geliyorsa en ince ayrıntısına kadar açıklar 🙏🏻 Tavsiye ederim