Aaaysee Cakil19 hastaneden hastaneye değişiyor ben ödemedim hiç ek olarak ama burada biri demisti ödüyorum diye ama 30 tl kadar az bi miktar
Ikioglusannesi Antakya vitale muayene ücreti ödüyorsun 415 tl. doktor nstye gireceksin dedikten sonra nst kaydı actiriyosun geçen ay 50 tl idi . Gün geçtikçe her yer zamlaniyor yükseldiyse bilemiyorum