tkgziremmy06 Arkadaşlar bel agrilariniz ve yürümede zorlanmanız hangi haftalarda başladı ben 20. Haftamdan bildiriyorum agridan yuruyemiyorum
Ilyda00 tkgziremmy06 suan 25.haftamdayim. 1 sene önce bel fıtığı ameliyatı olmuştum inanılmaz bi bel ağrısı çekiyorum 🥲
MadameHappy34 tkgziremmy06 15.ci hafta gibi başladı doktoruma gittiğim de hamileler için özel kemer var ondan verdi onu kullandım.. 🥲 ve yürüyüş önerdi çok yorulmama mı söyledi, zamanla geçti şimdi 38 hafta yavaştan tekrar geldi o da doğum hazırlığı..