Selam kızlar aşılamamın 3. Gününden bildiriyorum hafif hafif kasıklarda ağrım var normaldir diye düşünüyorum ve benm işlem sırasındada ağrım olmuştu malesef ona bağlıyorum avokado yiyorum günde bir defa dinlenmeye dikkat ediyorum ama çok bunaldığım için dışarı çıkmak biraz dolanmak istiyorum hatamı ediyorum bilmiyorum aşılama yaptırıp tutan varmı ve nelere dikkat ettiniz ?