Bebeğin erken yada geç oynaması da farklılık gösteriyor bence. Ben ilk hareketini 12. Haftamda hissettim. Hatta hiç konduramadım bağırsak hareketidir diye. Memleketten dönerken otobüsüm devrildi bebeğimi kontrol ettirmek için hastaneye kaldırıldım ulturasonda hareket ettiğini gösterdi doktor. Ben hissettiğim şeyin bağırsak hareketi olduğunu sandığımı da söyleyince zayıfsın bebeğin da hareketli hissetmen gayet normal dedi. Yani bebek hareketiymiş. Ondan sonra da hep hissttim. Şimdi 24 haftalığım. Hep böyle bir gaz harekti gibiydi karnımın içinde fakat tabi ki karın bölgemde değil de daha aşağıdaydı.