Hmyr_ygt şimdi anlamına baktım yiğit, cesur kadınmış. Neriman diye bir tanıdığım var hem ahlaki hem güzelliği ile herkes tarafından çok seviliyor o yüzden ben çok yadırgamadım😊 insanlar isminin anlamı ile yaşar buna da hep şahit olmuşumdur 🤔 illaki ısrar ediyorlarsa bir de şu açıdan bak yeni doğum yapan ne kadar tanıdık varsa bebeklerinin ismi Alya elya liya lila Asya hiç farklı duymuyorum. İleride senin kızının farklı ismi olur 😊
Ama kaynananizin ismi diye koymak istemiyorsanız o zaman bilemem 😊