Tubatgn semihalimom Ben kullanıyorum🍭 tek sıkıntısı saçı çok çekiyor 😑 17gr bende ki 9.900e aldım kuyumcudan
Tubatgn desertrain 14 ayar canım, İtalyan zincir balık sırtı diye geçiyor her yerde kuyumcular balık sırtı der ona
Muczm33 desertrain 22 ayarı var canım kuyumcu da görmüştüm aynısı çok beğendim bende ama almaya gücüm yoktu
Cikoleyla desertrain balık sırtı olanı kullandım. Gece gündüz takmıştım, saçlar düğüm düğün birikiyordu çok sevemedim ama duruşu çok güzel.
Cikoleyla desertrain ayarını hatırlamıyorum Kapalıçarşı’dan almıştım oluyor alalı, baya da bi kullandım balıksırtı deyince direkt benim model oluyor, ama saç topluyor. Çekmiyor acıtmıyor ama topluyor
-Pinar desertrain çalıstigim yerde bı arkadaşim almıştı bı Zaman sonra kırıldı pek kullanışlı bulmadı
Ndkr desertrain 22 de de işçilik var onu demek istedim zaten değer kaybedecek her şekilde sadece bileziklerde takı olarak işçilik yoktur o açıdan bakmayın değer illa ki kaybedecek işçiliksiz takı yok ne yazık ki