Kızlarr. 6+5 haftlk hamileyim. 18 aylık da oğlum.var 2 çocuğa bakamam diye çok korkuyorum. He diceksinz neden yaptınız bende anlamadım nasl oldu ya. Ama oldu artık Rabbım sağlıklisini versin. Şuan tek düşündüğüm ikisine nasıl bakarım. Benim gibi olan varsa tecrübeleri anneler neler yaptınız neler yaşadınız anlatır misiniz😇💕💕💕 bu arada bayramınız mübarek olsun ⚘️⚘️