Gercekgulbahar Kızlar 3 günlük lohusayım sütüm ilk günlerde azda olsa geliyordu bugün öğlenden beri hiç gelmedi hemsire az da olsa sağım yapın dedi benim ikiz ikisine bile yetmiyor zaten mama veriyormuşlar gerek elle gerek makineyle sağıyorum yinede gelmiyor anne sütünü ne attırır süt Gelmesi için bişey yapıyormusunuz ayrıca göğüslerim ufak 3 gündür acımaya başladı fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. İkizlerim küvözde dualarınızı bekliyorum inşallah.
Mre Gercekgulbahar allah yardımcınız olsun umarım bir an önce sağlıkla sizin yanınıza gelirler. Ben hoşaf ve şerbet bol bol içtim bunlar da etkili oluyor dediler ki bence de öyle
Fatoscum Gercekgulbahar öncelikle stres olma lütfen,sıcak bir duş al bol bol su iç.Malt içecekler,rezene çayı,dereotu,takviye Solgar b12 veya bestlak damla öneririm.Allah analı babalı büyütsün inşallah
Busra003 Gercekgulbahar sıcak duş sonrası benim hemen artmıştı koruyucu bantla duş alabilirsiniz ve rezene çayı çook etkili birde sitres yapmayın sakin olun göğsün büyüklüğü küçüklüğü asla etkili değil süt kanaldan geliyor sonuçta hiç alakası yok gözünüzü kapatın emzirdiğinizi düşünün dolu dolu süt geldiğini hayal edin işe yarar 🤍
Yagmursnr @Gercekgulbahar duşa girdikten sonra benim hemen gelmişti 3. Günde sezeryan ile doğum yaptım bebeğimde kuvezde 25 gündür
Gercekgulbahar Mre Amin inşallah hafif enfeksiyon çıktı ondan dolayı şeker takipliyim şekerli gıdalar yasakladı
Yagmursnr @Gercekgulbahar çok geçmiş olsun. Bende gelmiycek sanmıştım hastanedeyken ama eve çıkınca direk banyoya girdim sezeryan dikisimi bant ile kapattık sonra hemen geldi.
Kucukcicek61 Hemen lansinoh göğüs ucu kremi alın ve bestlak damla ve süt artırıcı çayların yanına hurma ceviz incir vs tüketin zorla da olsa bol su için ve düzenli beslenin. İnanın hemen artacaktır stres yaptıkça daha da gider. Rabbim sağlıkla kavuşmak nasip etsin
Gercekgulbahar Kucukcicek61 Amin inşallah lansinoh aldimm henüz kullanmadım şekerli şeyler yiyemiyorum ya