Feedanleila Iyi aksamlar. Sezeryandan kac gun sonra sutunuz geldi. Gelmediyse gelmesi icin neler yaptiniz? Cevaplarsaniz swvinirim
Edaefe Feedanleila ilk hamilelihinde 5aylikken gelmisti suan 4 aylik hamileyim 2 /3gundur gogus uclarim sizliyor
Mervinho Feedanleila doğumdan hemen sonra gelmeye başladı elektrikli pompa ile. Bebeğim kuvezde olduğu için emziremiyorum ama sağmaya devam ediyorum. 19 nisanda doğum yaptım
zeynepmom34 Feedanleila ben dopum yapmadım ama benim ilk gebeliğim göğsümden süt geliyor normalmi acaba 38+4
Bet1 Feedanleila ilk iki gün bir damla dahi gelmedi 3. Gün eve gidip duş alınca geldi. Daha sonra 2.5 sene emzirdim bol bol çok sütum olmuştu. Bol su icin ilk zamanlar komposto ve dereotu bende çok faydalı olmuştu
Yagmursnr Bebeğim kuvezdeydi hastanedeyken sagmaya çalışmadım ama 3. Gün eve çıktığımda duşa girdikten sonra geldi hemen sütüm.ve şuan hala kuvezde bebeğim emmemesine rağmen geliyo.
Mervinho Yagmursnr kaç haftalık doğdu neden kuvezde? Benim de kuvezde çok zorlanıyorum psikolojik olarak :(
Gercekgulbahar Yagmursnr bende 3.gün önce doğum yaptım ilk günden beri sagdım az geliyordu bugun hiç gelmedi
Yagmursnr @Mervinho doğum sırasında oksijensiz kaldı 28 Mart’ta doğum yaptım bende o günden beri kuvezde. 39+5te doğum yaptım. Kilosu haftası herşeyi yerindeydi doktor hatasi tamamen. Sizin neden kuvezde
Mervinho Yagmursnr benim açılmam oldu erken doğum yaptım 34+1de :( çok geçmiş olsun size de farklı doktorlar da görsün mutlaka inşallah hasar yoktur içinizi ferah tutmaya çalışın 🤲
Ftmbyzt Yagmursnr ay yavrum benim inşallah tez zamanda çıkar sağlığına kavuşur aynı gün doğmuşuz bebişle zorlu bir koç burcu bekliyor seni 🥰
Yagmursnr @Hilalrumturk normalden sezeryana döndü. Tamamen doktor hatasi ama şuan çok şükür daha iyiyiz entubeden çıktık. Beyinde hasar var diyolar
Mervinho Minik masajlar çok iyi geliyor gerçekten. Bir de ebebekten malt içecek almıştım ben emziren anneler için o da inanılmaz iyi deneyin derim. Adı promalt’tı sanırım