Muczm33 Kızlar 18 haftalık tüp bebek gebesiyim erik yemek zararlı mı ik gündür yiyorum günde on tane falan canım çekiyor biraz tereddüt ederek yiyorum açıkçası gerçi her yediğimi iki kere düşünerek yiyorum çok dikkat ediyorum beslenmeme acı eksi baharat falan tüketmiyorum
Novamomy Muczm33 bende tüp bebek ile hamileyim bende ilk başlarda senin gibiydim ama doktorum her gittiğimde üstüne basa basa sen artık normal gebelikten farkın yok diye diye beynime kazıdı o yüzden abartmadığın sürece herseyi yiyebilirsin 😊
Muczm33 Novamomy buna rağmen ben hala korkuyorum elimde olmadan zor koşullarda sahip olunca öyle oluyor demmeki bitek bn böyleyim sanıyordum 😊
Tugraseda Ki eriğin zararlı olabileceği ihtimali hiç aklıma gelmedi. İster tüp bebek ister doğal gebelik korkmayın. Şekeri çıkaracak bi meyve değil, çiğ değil, bayatlama bozulma durumu olan bişe değil. Niye zararlı olsn
tazeanne___ Bende 9 haftalık gebeyim elimden geldiğince dikkat ediyorum ama bazen canım cips istiyor 1,2 tane yiyorum nefsimi köreltmek için sonra vicdan azabı duyuyorum keşke yemeseydim diye 😔