Farasc Herkese şeker tadında iyi bayramlaaar🍬🍬🍬💙🌼🌼🌼 2.sezeryani kaçıncı hafta da oldunuz güzel anneler
babysevgi Farasc bende burda beklıyım suan doktorum bana 37+5 gibi dedi ama net değil 1 ay daha var cnku
Fuhen babysevgi ben 37+3 e gün istesem verirler mi ya eşimle oğlum aynı gün doğumlu kızımda aynı gün olsun istiyorum
Tugraseda Semanurk 38+5 cok geç değil mi ya sancınız gelirse doğum başlarsa açılma falan olursa ne biliyim. Bende 2.ye hamileyim en merak ettiğim sey o kadar bekler mi bebek
Semanurk Tugraseda yani erken gelirse kendisi durmayıp alacak mecbur ama ne kadar kilo alırsa o kadar iyi diye düşünüyor doktorum
Burcu_cakir 2.sezeryan Salı günü doğum olacak inşallah 39+0 da gelecek bebişim. Bence sıkıntısız hamilelikler de bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi hem gelişimi hem beslenmesi için doğum için acele etmeye gerek yok bence en ideal hafta 39. Hafta
MelisHayal 39+3 benim benimde 2. İlkinde normali bekledim ama 41+5 zehirlenmeyle acil sezaryen olmuştum.. ne kadar kalırsa o kadar iyi açıkçası..
Alizee Ne kadar çok kalırsa o kadar iyi değil. Bir arkadaşımızın eşide ne kadar geç deyip geç doğurdu, çocuk içerde kakasını yemiş, yoğun bakımda kaldı bir süre..
MelisHayal Alizee doktorunuzu aksatmazsanız böyle sorunlar olmuyor takip şart tabiki.. içerde her zaman herşey olabilir o bambaşka tabiki Rabbim korusun hepsini 🙏🏻