Kızlar sürekli tekrarlayan mantar enfeksiyonum vardı ne yaparsam yapiyim geçmeyen ve şu an 5 haftalık hamileyim ve yine kaşıntı 😞 kremin fitilin zaten bir faydası olmuyor bu gün birinin tavsiyesi ile sirkeli suyla yıkadım şu an hala kaşıntı var sizin bildiğiniz başka yöntemler varmı ??