Gozdeerdem Hamilelik belirtilerimden biri ağzımda metal tadı vardı böyle bir tuhafti yok denecek kadar kötü. Şimdi 36 hafta oldum bi kaç gündür yine aynı tat yediğinden içtiğimden hiç bişey anlamıyorum acaba diyorum bu da doğum belirtisi gibi bişey olabilir mi. Hiç bir yerde okumadım duymadım ama niye böyle bilmiyorum 🙄🙄🙄
Loyam 35+2 haftadayım hamileliğim boyunca geçmedi bende, her yemekten sonra dişlerimi fırçalıyorum şekerli sakız çiğniyorum başka çözüm bulamadım umarım doğumdan sonra normale döner
Gozdeerdem Loyam son zamanlar geçmek bilmiyor korku heyecan sevinç bütün duygulari yaşıyorum resmen :)