Deletedmom_1003 Ben bunlardan aldım 6 aylık bebeğime ek gıdaya yeni başladım ilk haftasındayız sağlıklı mı sizce? Tercih ediyormusumuz? Ne zaman vermeliyim? Ve açınca hepsini mi veriyorsunuz?
kahvesever__ Deletedmom_1003 ben vermiştim hepsini vermeyin çok gelir yarısını yesin yarısını da yarın verin
hms Deletedmom_1003 kavanoza elma muz koymuşlar öyle gözüküyor. ama bi meyve ne kadar zaman çürümeden durur. bunların içine koyulan katkı maddelerini bir düşünün. Dışarda mecbur kalınca tercih edilebilir belki ama evde hazırlamak dah iyi
bebegimmm60 Deletedmom_1003 en sağlıklı hipp markasının mamaları ondan al ama evde kendin püre haline getirip versen daha iyi olur
1Gozde1Yusuf- Deletedmom_1003 oglum da hic almadim bunlari elmayi muzu vs cam rendeyle rendeleyip irmigi pisirip 1 ck pekmezle karistrip yedirdim hem dogal hem daha iyi bunlarin icinde neler var kim bilir
hms paketli gıdalar sağlıklı değil ne olursa olsun. evde kendiniz hatırlarsanız daha iyi olur. bağırsak sağlığı açısından vs evde hazırlamak faydalı olacaktır.
Oykum_06 Deletedmom_1003 yani kimisi öneriyor kimisi önermiyor ben arada yediriyorum tadını çok seviyor.